Assalamualikum & Salam Sejahtera.
Remember x beberapa hari lepas aku ade mention yang aku saket mate.? So, due to saket++ yang mengada-ngada bagai meminta pelempang ni.(kalau ikotkan hati.nak aje aku cocok dengan grafu) aku telah mengambil keputusan drastic untuk pergi ke clinic.malam semalam aku pon pi la clinic (aku pon tak tau dekat mane) tp yang pasti BUKAN PusatKesihatanUTM.
ai.ai.ai.
aku paling tak suke pi clinic. well.. ade la sebab nye.kalau nak tahu tanya je,tapi aku malas nak jawab.
hehehe.
hehehe.
........
tunggu punya tunggu.
at last ! wahhh !
sampai gak turn aku.penat tunggu. fuhh~
.........
berikut adalah sedutan dialog aku dengan doc/
" ^_^ "
" ^_^, adibah ye."
" ^_^ "
"pe kaba? adibah saket pe adibah."
"saket mate.mate rase macam tak setel"
"rase mcm tak setel yeh.hurm.. mate kanan ke mate kiri yang saket ni.mate ade dua"
(aku tau la mate ade dua.ingat aku bodoh ke.ish.memain lak doc ni.)
"last wik mate kanan je yang saket.skarang dua-dua pon saket."
"dua-dua saket ye. rase saket dia tu macam mane. cube bagi tau saya"
kepale otak dia.mane la aku nak tau rase dia macam mane. rase dia macam saket la kan. ade ke nak suruh aku expresi kan saket dalam word. gilo pe.mane la aku nak tau. ni yang aku malas nak jumpe doc ni. suke beno tanya bende-bende di luar paradigma aku.
susah betol nak communicate dengan orang-orang pandai ni.
pelik.pelik/
berikut adalah sedutan dialog aku dengan doc/
" ^_^ "
" ^_^, adibah ye."
" ^_^ "
"pe kaba? adibah saket pe adibah."
"saket mate.mate rase macam tak setel"
"rase mcm tak setel yeh.hurm.. mate kanan ke mate kiri yang saket ni.mate ade dua"
(aku tau la mate ade dua.ingat aku bodoh ke.ish.memain lak doc ni.)
"last wik mate kanan je yang saket.skarang dua-dua pon saket."
"dua-dua saket ye. rase saket dia tu macam mane. cube bagi tau saya"
kepale otak dia.mane la aku nak tau rase dia macam mane. rase dia macam saket la kan. ade ke nak suruh aku expresi kan saket dalam word. gilo pe.mane la aku nak tau. ni yang aku malas nak jumpe doc ni. suke beno tanya bende-bende di luar paradigma aku.
susah betol nak communicate dengan orang-orang pandai ni.
pelik.pelik/

4 comments:
haha..
xkn nk tnya ko ape pasaan mndapat pnyaket yg sedemikian rupa heh
haha.tanya la soklan yg aku senang nk jwb.
cth,skarang saket lg ke x. pandai2 la amik ati aku ni skit
aa..dokte bnyk soal mmg aku tensyen =.=
2 r. irna.nnt ko jd dokte jgn soal2 bnyk.kasi je ubat tros.xpon operate tros.
Post a Comment