Assalamualikum & Salam Sejahtera
wishlist untuk tahun 2010 ni bersamaan dengan awal muharam. aku menginginkan sebuah camera yang amat sesuai untuk diriku. yang paling MANTOP & MELETOP.
aku pilih Panasonic Lumix GF1.
yeah baby !
aku nak.nak.nak sangat camera ni. tapi harge dia mahal sangat. sape volunteer nak belikan untuk aku??
hehe.
jadi marilah kita sama-sama menunaikan solat hajat.
agar aku berjaya memperoleh barangan idaman kalbu ku ini.


No comments:
Post a Comment