Assalamualaikum & Salam Sejahtera.
ok.bagus dba.bagus. awak dah berjaya melebarkan sayap kehidupan sosial serta menaikkan kepopularitian awak. satu kemajuan yang HEBAT !.
Alhamdulillah since sem II ni.barulah saya pandai skit bersosial.ramai la jugak kawan yang saya dapat. kalau x.terbantut tumbesaran sebab dok bekawan dengan budak-budak ddz tu je. I mean, ddz yang kene p joho. Bukan bermakna saya tak suke kawan dengan mereka, namun saya juga perlukan kawan-kawan baru. hidup kene slalu d UPDATE.
oh ! 1 more thing, thanx to aliya. sebab dia telah memperkenalkan saya dengan COE and COE telah memperkenalkan saya dengan budak-budak turki.yippi!
alia bak wayar LAN.geetha bak CPU
SCR ktf
sekarang hidup saya jadi lebih bahagia n gembira.(gelak skit.) hahaha.
rakan-rakan SCR yang stay at ktf pon best jugak. mreke mencerahkan lagi hidup saya dengan lampu motor mreke. XD
lunch bersama(dd jgn jeles ye)
orang asia memang agak gelap skit warna kulitnya.
mimi - bahar
wonderful life
hitam
benefit betol COE ni.dengan budak-budak SCV skali saya jadikan rakan baru.haha.walau tak sume yang saya kenal.tapi saya kawan je. best pe ade kawan baru. berkembang lah skit mental + sahsiah + intelligent ni.
putih
nota kecil buat dd - banyak lagi gamba.saya tak larat upload.maaf.tenet umah saya tak pakai WIMAX.







10 comments:
aku pun rasa without coe .. kita mungkin takkan kembali normal our relationship wakakaka!!
hahaha.memang2.stuju. + without coe aku rase aku xkwn kot ngan bdk2 scv
p/s:xleh pkai id aku.sis aku gune
fuhh.. ada dua siot gamba wa. :D
kau mmg secret admire aku kan.. hah ha
bangge plak ko.kn.blah la weyh.
ko yg admre gler kat aku kan. nk aku ungkit ayat2 manis ko ke weyh. haha.
ha ha. fitnah syal
wei, delete la do gamba aku. malu syal. tak layak muka aku dipaparkan sini. :||
ade ke gamba ko.aku xprasan pon.aku nk emphsze org len,bukn ko.prasan!
oh. tapi kasi crop lah dulu gamba aku. bubuh spray ke..
aku bru perasan didi hahah :-P
ha.yola2. nnt aku spray muke ko.lmbt skit weyh.tenet slow.
Post a Comment