Pages

15 February 2010

Kehidupan Sosial Baru

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.

ok.bagus dba.bagus. awak dah berjaya melebarkan sayap kehidupan sosial serta menaikkan kepopularitian awak. satu kemajuan yang HEBAT !.

Alhamdulillah since sem II ni.barulah saya pandai skit bersosial.ramai la jugak kawan yang saya dapat. kalau x.terbantut tumbesaran sebab dok bekawan dengan budak-budak ddz tu je. I mean, ddz yang kene p joho. Bukan bermakna saya tak suke kawan dengan mereka, namun saya juga perlukan kawan-kawan baru. hidup kene slalu d UPDATE.

oh ! 1 more thing, thanx to aliya. sebab dia telah memperkenalkan saya dengan COE and COE telah memperkenalkan saya dengan budak-budak turki.yippi!

 
alia bak wayar LAN.geetha bak CPU

SCR ktf

sekarang hidup saya jadi lebih bahagia n gembira.(gelak skit.) hahaha.
rakan-rakan SCR yang stay at ktf pon best jugak. mreke mencerahkan lagi hidup saya dengan lampu motor mreke. XD

 
lunch bersama(dd jgn jeles ye)

 
orang asia memang agak gelap skit warna kulitnya.

 
mimi - bahar

 wonderful life

 
hitam

benefit betol COE ni.dengan budak-budak SCV skali saya jadikan rakan baru.haha.walau tak sume yang saya kenal.tapi saya kawan je. best pe ade kawan baru. berkembang lah skit mental + sahsiah + intelligent ni.

 
putih


nota kecil buat dd - banyak lagi gamba.saya tak larat upload.maaf.tenet umah saya tak pakai WIMAX.

10 comments:

itsme said...

aku pun rasa without coe .. kita mungkin takkan kembali normal our relationship wakakaka!!

Anonymous said...

hahaha.memang2.stuju. + without coe aku rase aku xkwn kot ngan bdk2 scv

p/s:xleh pkai id aku.sis aku gune

Didi Aziz said...

fuhh.. ada dua siot gamba wa. :D
kau mmg secret admire aku kan.. hah ha

Adibah yahaya said...

bangge plak ko.kn.blah la weyh.
ko yg admre gler kat aku kan. nk aku ungkit ayat2 manis ko ke weyh. haha.

Didi Aziz said...

ha ha. fitnah syal

Didi Aziz said...

wei, delete la do gamba aku. malu syal. tak layak muka aku dipaparkan sini. :||

Adibah yahaya said...

ade ke gamba ko.aku xprasan pon.aku nk emphsze org len,bukn ko.prasan!

Didi Aziz said...

oh. tapi kasi crop lah dulu gamba aku. bubuh spray ke..

itsme said...

aku bru perasan didi hahah :-P

Adibah yahaya said...

ha.yola2. nnt aku spray muke ko.lmbt skit weyh.tenet slow.