Assalamualikum & Salam Sejahtera
Nama diberi Adibah Binti Yahaya.
ADIBAH.
A.D.I.B.A.H
orang slalu salah paham dengan nama saya.
mreke panggil saya dengan bermacam-macam jenis nama.
habidah la.
abidah la.
suke-suke je tuka name orang.
tak paham betol.
yang panggil saya aliya pon ade jugak.
ai.ai.ai
diorang ni slalu tau confused between saya and aliya.
Oh Man! crap !
aliya BUKAN saya. dan saya pula BUKAN aliya.
tak nampak ke aliya tu TERAMAT la berbeza dengan saya.
tak lupa juga yang panggil saya intan (-_-)"
kalau aliya 2 kire ok lagi la kan.ni intan.
tak de huruf 'A' langsung kat depan.
kenapa dengan mereka ni.penat-penat parents ku dafta name 'Adibah'
namun, malang skali.mreke tak panggil pon name tu.
T_T

No comments:
Post a Comment