Assalamualikum & Salam Sejahtera
First tym dalam idop spanjang 19 tahun ini, saya pegi solat jumaat. he he. hebat tak. takde lah. ac2ually ini adalah pengalaman yang hebat bagi seorang muslimah seperti saya. Khutbah arini pon hebat bersesuaian sangat ngan test tamadun yang baru saja berlalu petang tadi.
Thanks toO JiHaN.kalau dia tak ajak tadi memang tak kan tertunainya solat sunat 2 rakaat tgh hari tadi.
^____^
Lately ni PENAT terAMAT.klu tak penat tu memang sia-sia jelah digelar mahasiswa. baik jadi budak pra skolah je.betOl tak.?
Penat tu tak kesah la,tapi yang nak marahnye ni. tyM-tyM orang tengah penat tu la de plak wrong number masok telepon bimbit.
Dah la dok call banyak kali + msg tak henti-henti. satu respon pon saya tak kasi, lantak awak lah wahai orang yag salah nombo.kedit awak yang melayang.
antara msg-msg dia adalah :
"syg.u dah makan darling?"
(what the freak weyh.dah syg tu,panggil plak darling.giler betol)
"darling.i'm vattu"
(sumpah la tak kenal.vattu ke batu ke.mane nak tau awk sape)
"i dont like mis kol"
(saya tak suroh pon awk miskol.padan muka la weyh)
"hi.i'm jattvi"
(td kate vattu.la ni dah jadi jattvi plak.nmpk benO menipu)
"syg. i dah tido ke"
(mane saya tau awk dah tido ke tak.sengal la orang ni)
notakaki:disebabkan msg n miskol dia yang blambak tu la. keje database terpending sketika.fyi,saya xreply pon msg dia.malas nk layan.
2 comments:
hahah..lawak gila org yg slh no itu..
btw, kite pon pnh g solat jumaat..skali dlm idop..hahah..
org salah no 2. mmg giler lah. dok hanta msg yg same je. mengong.
dia asyk2 la ckp.
"syg ummah"
"syg ummah"
Post a Comment