Assalamualikum & Salam Sejahtera
Beberapa hari yang lepas.saya berpeluang menjejak kaki ke negara orang.saya ke Singapore ! hebat tak? (ecece.bunyi macam jauh jek.padahal sebrang laut joho je pon).
[gamba bakal d upload later]
Oh.before that.
A loooOOooOT of thanks to Ayah Aji, Pn. Juliana (ayah aji daughter) and Ai (pengarah program) kerana telah bertungkis lumis menjayakan program ini. Saya amat bersyukur kot. kalau lah Ayah Aji tak buat program cam ni. sampai tua pon tak pegi la singapore tu.
My first impression was positif.kat situ macam best je.(for me macam best la.tak tau la plak klu ade yang tak suke kn). Country 2 teramat nye la strict.undang-undang memang ketat giler.memang xboleh belah giler ah. Bandaraya dia pon bersih je.Jalan raye nmpk bekilat.haha. (tak de la bekilat,but still bersih).
1 perkare yang tak boleh nak tahan tym lawatan 2 is the weather. PANAS giler kot. tak tau la sebab pe panas bebeno kat sane.mmg PANAS giler2 punye lah. DOUBLE PANAS (bunyi cam double wrapper je.haha) dr m'sia ni lah.
Barang-barang kat sane boleh kate sumenye senang carik kat m'sia ni.Cume harge je tak same. m'sia murah lg kot. tp barang-barang elektronic murah TERAMAT.
toOO BAD.saya lupa tuka duit $. shut betol.
thanx to BielLa, krana sudi hulurkan bantuan berbentuk $ kepada diriku.jadi skang saya berhutang $14 kat BielLa. klu dalam RM tu masok akal lagi la kan. ni dalam $. which is DOUBLE duit rm.
pegi sane kire sumenye DOUBLE la. takde yang single. aish.merana idop.
(nak kongsi gamba.tapi makan mase nak upload.later-later la yeh)
p/s: hutang dah langsai.Alhamdulillah. loga den.
No comments:
Post a Comment