Pages

10 March 2010

Perfect Situation

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Malam tadi konon-konon tak mau tido.ayat same yang diulang:

"series malam ni tak nak tido weyh.keje banyak tak siap lagi"


ahh..suuudah la dibah.kata-kata dusta smata. last-last tido gak kan.tak bleh blah tol. ke laut sume keje..
tapi tak pe.kite cover balik keje-keje kite tu ari ni. hehe.
btw, pagi tadi telambat pi class database T_T.
naseb baik mira ketok pintu.kalau tak. dengan class database skali ke laut -__-"
tunggu punya tunggu bas punye la lame.dan-dan plak ari ni bas FKKKSA takde T_T

nota kaki : [bas FKKKSA is d only bas yang lalu depan faculty kiteorg.]

Sampai class pon pe lagi kan.lambat la.bikin malu betol. naseb bek lecturer takde. assisten dia yang mengajar (sebab abg n kakak 2 nak ajar oracle).
Nak menginstall si Oracle tu dah satu hal. borrow penpandu tQa haram tak leh gune. dah install sampai nak abih tetibe dia kate error. mengong la weyh.Orang len dah blaja sparoh jalan, saya oracle pon tak abih install lagi.
Penpandu yang menjadi mangsa seterusnya adalah hak milik nuradin (kot,tak pon issa punye).

install..install..install (amik mase hampir 20 minit o_O")
perasaan nak give up pon mula la timbul.namun ku gagah kan lagi diri ni selagi ade kudrat.

"finally weyh.finally.oracle berjaye di install" 
(dengan suara yang agak kuat)

ecah pon menyampuk.

"diba, ko baru abih install ke?"

"a'ah.nape"

"ko baru abih install? dah pukul 9.50 dah weyh"

oH MAn ! Crap !
baru ade smangat nak buat database.tengok-tengok class dah nak abih.(class end at 10.00)
memang cemerlang sangat la pagi tadi.

.................

Abih class database. kita proceed dengan class software plak. Alhamdulillah class software bejalan lancar, walaupun agak mengantuk.

.................

abih class.intan (act as ketua) ajak la p makan kat cengal. (cengal ye rakan-rakan. bukan sengal)
otw to cengal.tibe-tibe. tulang blakang menjerit keriangan dan mengajak urat saraf kaki ku bergembira lagi berpesta (i.e. saket toOlang blakang menyerang dan mengeffct kaki kanan)

dah la,saya pon terpakse bejalan terdencot-dencot dengan sangat perlahan persis sipOt babi + OKU. tapi tak pe.kudrat masih ade.demi MAKAN. kite tros kan pejalanan.
mase nak pi dekat bas.intan toOlong lah papah (thanks sbb tolOng) tapi dengan tak disangke-sangke.
mulut dia yang bising 2 pon bersuare.

"maaf ye.(point 2 org yg lalu lalang). dia ni OKU"
OKU dia ckp.
daMn u intan.i wish u had a nightmare for 1 month.
btw thanks.hahaha.



No comments: