Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Alhamdulillah.Alhamdulillah.Alhamdulillah.
perjalanan pulang ke KL berjalan lancar. walaupun mengalami sedikit kemengantukan. naseb baik hangkut skali budak hyper (walaupun tak brape nak membantu) namun, ok la jugak. ade teman berbual.
betolak pukul 11 (bajet2 nak tolak pas subuh.tibe-tibe nak kene jmpe some 1 plak) so cancel. tepat-tepat 4 jam la jugak journey to the middle malaysia kiteorang ni. walaupun de sorng budak ni banyak kali la pulak dia nak brenti p toilet kan. FYI,journey nak p kenduri kat muar cancel.ummi kate tak payah pegi.(pulak dah.mudah nye tuka plan).
Perjalanan 4 jam dibantu oleh cerita-cerita yang menyakitkan berkenaan seorang budak ni.jadi biler terEMOSI kaki pon terTEKAN la paddle minyak tu lebih skit. Namun, once again thanx 2 budak hyper kerana berjaya memBERI AMARAN bahawa paddle minyak terlebih tekan.
Sepanjang perjalanan kami diuji dengan darjah kepanasan yang agak MELAMPAU.damn shit punye kete. oOps.termencarot.gara-gara tong gas aircond kekosongan.
Mr.Yahaya kate tak payah service kete.ale-ale tengok kami telah dapat menikmati sauna percuma sepanjang perjalanan tu.
budak hyper pakse ketok GONG
K - E - J - A - M
Sampai-sampai ampang.tibe-tibe budak hyper kate mak dia sruh anta p KLCC, angkut skali dengan beg-beg gabak dia tu. OK fine ! saya pon dengan senang hati turon kan dia dkt bus stOp berdekatan.dan teros berlalu pergi. HAHA !
disebabkan perasaan simpati yang tinggi darjahnya d dalam hati ini, saya pon berpatah balik dan mengoffer untuk hantar tros ke rumahnya. (naik balik kete.POYO nk p KLCC.glabah tol minah 2)
Setelah SELAMAT menghantar budak hyper ke HABITAT sepatotnya. perjalanan diteros kan ke GOMBAK.spatotnye balik cheras. namun, oleh kerana BUMI semakin panas dek bahang matahari yang membara. saya memecut laju ke rumah nenek.(sbb umah nenek ade aircond.hahaha)
"anak ape la ko ni dibah oOi.bukan nak balik mengadap mak bapak.balik-balik teros p cari aircond"
"nak buat macam mane? dah tertulis di LuhMahfuz, arini aku akan stright p umah nenek aku XD"
akhirnya saya diketemukan dengan family tercinta di rumah nenek.(kan dah kate.ni sume ketentuan NYA)
p/s:thanx to budak hyper sbb sanggup naik kete sauna blk kl.

5 comments:
kuang ajaq! ang kata aku tak membantu! aku punya siap urut badan kau, nyanyi lagu sedap sedap.. itu kau kata tak membantu??
hoi.hoi.hoi. c o r r e c t i o n ! disini yeh. ko bkn urut tp ko PUKUL aku ngan botol. adkh i2 d kira membantu? cet! lagu2 pon aku nyanyi sndri kot.
sudah lah Diba. camni lah kau skarang.. tak menghargai apa yang aku buat kat kau... :DDDD
hahah lawak ah korunk ni ..
dua2 tiba2 menghilang mana korunk ??????????
rindu siut..
ah.sudayh la dd.ko je yg xprasan.inilah cara aku mnonjolkn pnghargaan aku trhdp ko.
alia>aku xilang,hibernate diri jap.
Post a Comment