Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Alhamdulillah.good news for my little bro (faiz). he was accepted 2 be in matriculation program. (untuk 1 year je plak 2.) SUMPAH tekejot tgk surat tawaran dia. orang 2 macam buat silap je. haha. well, dah rezeki dia.
TANIAH FAIZ.
pas ni jangan lupe blanje yeh.
my rumah penoh dengan drama korea smalam. (-_-)" ummi nangis2 (OMG).ayah congrate him and discuss wif him bout his masa depan. kak long and me pulak kasi nasihat macam2. (bile ingat balik.galabah giler kiteorang). hahaHA
well.btw.saje nak bagi tahu.
tadi ummi call cakap my aunt bought him a new laptop. a NEW LAPTOP weyh ! (do u have 2 scream adibah?)
ye perlu. bapak xaci. dia dapat laptop. and asal ummi call? just nak bagi tau yang ade orang belikan dia lappie? oh man.series xaci.
cet! suke kasi orang jeles.
ok FINE.
dah la dapat matrix joho.suke tiro orang. orang balaja kat joho pon nak ikot. spoiler.
nanti jangan nak nangis2 call kak ngah cakap nak balik umah. arasso? (haha.bapak perasan)
ape-ape pon.
taniah.taniah.taniah
5 comments:
hahaha, xleh blah ar ko diba...
mak ko pon xleh blah, cal smata mata nk bgtau adek ko dpt lappy?, mmg klakar n pndai mak ko nk bg jeles..
nyway congrats to him too...
2 la.mak aku mmg. suke call aku tuk bende2 tak penting.buat lawak je.
haha.
tahniah tahniah.. wahh faiz kena blanja aku skali la :p
waa..nt ckp kt faizz cobgrats n blanja aku jgk. ;p
haha.amboi2 korng. bab2 blanje ni laju je yeh. xpe2.aku dah mintak dia tmpah restoran tuk kite sume. :)
Post a Comment