Pages

18 June 2010

Depict of Emotion

Dah 3 minggu kite tak berhubungkan.Awak sedar tak? 
dah sebulan lebih awak pergi.cepat  betol masa berlalu.


Dah 3 minggu jugak lah hp saya tak berdering mahupun begetar
message pon tak masok.Inbox number masih kekal yang same.


Saya belikan awak hadiah. Awak tahu tak?
Tapi saya tak tahu biler dapat jumpe awak.
Saya tak tahu biler boleh kasi awak hadiah tu.


Saya tangkap baaanyak gamba.nak tunjuk dekat awak nanti.
Niat di hati nak mms.tapi tak berani.


Saya rindu kan awak.tapi saya terlalu ego nak cakap.
Sebab selalu pun awak yang cakap dulu dekat saya yang awak rindukan saya.


Kenapa awak tak message saya?
Bz sangat ke?
Banyak sangat ke assigmnt?
Tak kan takde mase langsung nak message o call?


Saya pun student jugak.tapi saya slalu je ade time nak reply message awak.
Sebab saya tak nak awak ternanti-nanti panggilan dari saya.

\
















i wait for the phone to ring..
but it wont ring..



2 comments:

Nazrul Montolivo said...

pehhh.. jiwangzzz..

Adibah yahaya said...

ala kau.mcm xbiase je dgn jiwang2 ni.