Pages

01 June 2010

Now i Know y..

i got this penyakit pelik. and now i know what causs it 2 happen.
hurm..
saya rasa saya tak boleh pegi shopping.sebab. asal saya pegi shopping je.mesti saya mengantuk. well.ramai org kate mereka tak boleh hidop tanpa shopping. but not for me. lagi banyak saya bershopping. lagi cepat mengantuk saya di buatnya.
adoi ai..

series mngantuk. on the way to shopping mall normal je.tak de plak menunjukan tanda-tanda nak tido mahupun mengantuk. sampai shopping mall je. teros menguap macam kola bear. mencurah-curah air mata mengantuk ke pipi.

Sejak start cuti.mata susah tido. mengantuk tu memang mengantuk. tpO la kalau tak mengantuk. tapi tak boleh tido kot.insomnia ape?
badan ni dah tak larat.penat. tapi mata tak boleh tdo. arap mengantuk je lebey.

tym kat kolej.bukan main lagi senang tdO. sampai umah ya Allah.series susah tdO.asal la tak macam ni kat kolej dulu.buat leceh je tak dapat tdO kat umah.
saya mengantuk.saya nak tdO. tooOlong lah wahai mata o otak o badan o jasad milik adibah.

.tdO lah kamoO..

2 comments:

Mun said...

aku pn ade masalah tak leh tdo. last-last aku end up tulis diary malam-malam buta. ;p

Adibah yahaya said...

aku fed up ngan xleh tdo.aku end up kemas rumah. (-_-)"
tapi aku nk merasai nikmat tdo.