Pages

03 July 2010

One More Time


Same thing happen to me after 2/3 month.


Dalam ape-ape hal pon.aku mesti jadi org yang last tahu.n i dont know y. adakah aku ni seorang yang tak peka? adakah aku yang tak sedar? o orang lain memang tak nak bagi tahu aku?

Hari ni aku jumpa dia.junior aku.junior rapat.yang dah jadi macam best fren aku. Ac2lly dah lame aku nak jumpe dia.tapi takde tym.lagi pon dia sebok dgn preparation dia nak p mesir.

Naik je kete, tak sampai 10 minit dia tetbe mintak maaf.and i was blur macam org giler. pekehal nye ngan dia ni. Oh.before dat aku de tny dia.at wat tym dia sampai rumah. then dia comeclean dgn aku yg rupe-rupe nye dah sminggu dia abih blaja.

OMG 


:O

aku shocked giler kot.masok kali ni dah 2 kali aku dapat brite after 1 wik bende jadi. hurm..

[ kadang-kadang aku jadi menyampah dengan org yg nak p o yg blaja kat mesir ni. sumpah menyampah giler.aku tak benci.cuma menyampah.
Aku tau aku takde hak nak menyampah-menyampah ni.tapi dah nak menyampah kan.nak buat camne.bia je ah.

lantak la korang.. pe nak jadi dengan korang jadi lah.aku dah malas nak peduli.korang penah ke ingat kat aku.contact pon jarang-jarang, so jgn nak dok espek aku care pasal korng.
(tetibe nak babitkan budak-budak lain.padahal got nothing 2 do ngan diorng pon.maaf.emosi skit) ]


Salah kan kalau kite benci orang?
Aku cuba nak benci dia.sbb dia slalu put aku behind.well aku tau aku takde hak nak arah-arah idop org lain tapi aku punye perasaan. macam human being lain.aku tak penah put dia behind.pe-pe hal pon mesti dia tahu.

aku ni ber ia ia sgt la nk jumpe dia.rupenye dah sminggu dia kat umah.
tapi sebabkan aku ni cool.
so aku pon act cool je la depan dia.konon-konon tak kesah dia tak bagi tau aku yg dia da abih blaja n dah sminggu dok umah.

Aku sorok kan sedih aku tu kemas-kemas dalam hati.so dat aku tak burst depan sape-sape.

Then after kiteorg says gudbye to each other.sedih hingga ke titisan air mate terakhir jugak lah. all the way balik umah.non stop pulak mate aku berair.maybe sbb ngantuk sangat kot (haha.tak mau ngaku nangis).dah sampai lorng umah.aku stop kete for 10 minit n nangis puas-puas sampai abih sume makanan lam perot d digest. then baru masok umah.

I left all the pain n saddnss behind.I dont want to take them with me when i go to sleep.

................

Bekawan dengan sesiape pon.aku slalu di perlaku macam ni.(sadis nye ayat)
kadang-kadang aku tertanye kat diri sndiri.aku ni betol-betol ke kawan diorang.aku ni betol ke ade kawan. sbb aku macam tak kenal kawan sndiri.bukan aku tak care tapi sometime ade beberape pekara yg aku macam ketinggalan.and kawan slalu sorok kan things dr aku.


Aku sayang sume orang.
tapi skarang baru aku sedar yang aku ni bukan lah kawan o teman yang baik. :)

3 comments:

itsme said...

oo sabar lah wahai cik adibah.. :D
mungkin orang itu ada alasannya tersendiri...

anyway keep cool as always

nisafaradiana said...

ak syg ko diba..huhu..
ak akn cbe dtg utm jgk t..heheh:))

Adibah yahaya said...

ye.baik lah cik alya.aku mmg cool.hahha

nisa oo nisa. kau mmg di alu2 kn sgt ke utm.t da smpai aku jmput kau dgn kete spot aku k.haha