Alhamdulillah skarang ni johor sedang mengalami process perubahan cuaca yang amat ketara.
dan tempias perubahan cuaca ni, tekena la pulak dekat utm.
Kami semua menggelar ia sebagai "winter"
ecece.brangan konon-konon macam blaja kat oversea la.
As sebab skarang ni winter, pusat kesihatan pon sebok dengan kerja-kerja mereka.al maklom la. rakyat malaysia ni sensitif keadaan skit.tak boleh sejuk sangat.tak boleh panas sangat. apa yang boleh pon aku tak tau la.
Ramai yang demam,selesema,batok,yang sakit gigi pon ade jugak.which i dont know ape kene mengene sakit gigi dengan cuaca sejuk.
Tak terkecuali la empunya belog ni ha.Aku pon demam jugak.(tujuan diberitahu tidak bermakna aku menagih simpati).
Aku cool je dengan demam-demam ni.aku kan GAGAH.haha. ala,dah Allah bagi ujian.tahan sikit lol. Dah 3 hari aku demam.ari ni dah macam ok sikit.Tapi there something happen to my sense of nerve. i dont know y.ape-ape yang aku makan sume nye rase same.
Ini SERIOUS.aku memang tak berapa nak rasa nikmat makanan aku tu.tak tau manis ke,masin ke, kalau pedas lagi tak terasa. and this thing amat merisau kan.what if ia berkekalan. nauzubillah.mintak dijauhkan Allah.
4 comments:
cantik gile sunshine >.<
tngkap sndri dr bilik sem lepas. :)
hahahahahhahah
dmam sbb sjuk sgt :P
ak ok je nk dmam laaaaaaa~~!!:P
hahahhaha
klu ak dtg bln pose sjuk x??
hahaha
eh kau.sebok je.aku demam, kau pon nk demam jgk.
hahaha.
klau kau dtg tym pose kn. jgn kate sejuk je.siap ade snow lagi.
jgn lpe bwk kot tebal2
Post a Comment