Tadi aku pegi beli hadiah..
aku beli dua.satu untuk kau.dan satu lagi untuk orang lain.
sebab kau lah orang pertama yang kasi aku hadiah (tanpa aku mintak)
kau lah orang 1st yang kasi aku ni
.momo haiwan pelik.
dan aku sangat excited mau kasi kau ini
.pingu hodoh.
aku besusah payah naik bas jam 4.57 petang.
dengan perasaan yang sangat excited nak kasi kau hadiah.
malangnya kau tengah meeting.
takpe.aku tunggu.sebab aku tgh excited.
aku tunggu 2 jam.lame kan.2 jam kot.
tiba-tiba kau call.dan dengan nada selamba.kau kata.
"diba.kau balik la dulu.aku tengah meeting"
adakah aku bersusah payah datang dengan bas.
dan tunggu selama 2 jam.
hanya lah untuk dengar kau cakap.
"diba.kau balik la dulu.aku tengah meeting" ?
kau suruh aku pulang setelah 2 jam aku tunggu kau?
sebagai kawan.hati aku terguris.
mungkin bagi orang lain ia perkara kecil.
namun bukan bagi aku.
tapi tak mengapa.
aku masih mampu tersenyum.
sebab aku kan c o o l . .


2 comments:
wei ni citer apa lak ni ? bukan aku dah bagitau ko yang kami meeting habis lambat ke ??
kau ni kecoh la.bia la aku nk citer pe pon.belog pon belog aku.
aku da sampai baru nk ckp meetng lmbt habis.2 jam tnggu sruh balik.
aku xbising2 bnyk mulot pon kat kau kn.
ko pesal.
Post a Comment