Since 2008 kite kenal. dah nak masok 3 years kita bersama. Tapi kenapa sekarang baru nampak wajah dan perangai sebenar mu? Kenapa masa baru-baru jumpa dulu tak reveal je perangai sebenar kaMo di sebalik wajah yang kacak itu?
haaiyah~
Saya dah tak larat dengan kamO tau tak. Mungkin sudah tima masanya kita berpisah. Namun saya masih ada rasa simpati jika meng abandon kaMo. ai.ai.ai. (entah-entah aku ni dah tekene ubat "guna-guna" tak?) Nak melayan prangai gedik kaMo je satu hal. adoi ai.
Name je badang.gagah perkasa. tapi slek suke buat prangai. kaMo sedar tak yang kaMo ni menyusahkan? kalau tak sedar-sedar lagi tak tau la nak kate pe. Baik kite bepisah je.tidak ade gune nye lagi kita bersama. Ia hanya akan mendatangkan penderitaan ke atas diri saya. T_T
tooOlong lah jangan buat macam ni dekat saya.
No comments:
Post a Comment