aku bukan nak puji diri sendiri.tp memang hakikat la kan.
aku ni budak baik.(hehe)
datang class pon slalu awal.seblom subuh lagi dah tepacak depan class
pakaian pon skema-skema je.
smangat nak blaja pon slalu FULL. tak penah half.
(ok.tipu. kadang-kadang tak smangat langsong)
tapi aku memang tak sangke situasi jam 8 pagi tadi berlaku ke atas diri aku.
series aku tak penah kene macam tu.
situasi ape?
situasi dimana pelajar diminta untuk menutup pintu kelas dari luar.
what the he*& doest that mean?
makne nye. korang kene kunci la weyh.
Aku memang SERIES-SERIES tak penah kene kunci.
macam nak tegelak pon ade.
tapi dah terang-terang disuluh pakai "tourch light" memang salah aku.
nak hentam ustaz pon tak gune.
Aku sebenarnye agak bersetuju dengan tindakan ustaz tu. walaupun yang tekene tu aku.
sebab bile aku datang awal, terasa annoy dengan budak-budak yang datang lambat.
Disturb presentation.hilang focus stadi.
(eceh.padahla. memang dari awal lagi tak focus)
ape-ape pon.
Terima Kasih di ucapkan khas buat ustaz.
kerana mengunci pintu class tadi.
Kini aku sedar kesalahan baru aku.
pasni aku bawak sume telekong and sjadah skali. Subuh tros depan class.
Conferm-conferm tak kan lambat punye.
8 comments:
haha bunyi macam malina jer dia kata kul 7 dia sampai kat fakulti sebab next week mereka present.
hahaha.kalau malin aku percaye. sbb dia betol2 buat nye lah.
ak pon 1st time..wuuu~
2 la lisa.kesian aku tgk budak2 baik mcm kite ni.hehe
bawak sleeping bag skali, tuala etc. terus lepak depan kelas malam lagi, smpai besok. haha congrats dba!
aku overnite tros dalam class 2 sepul. finish story. haha
nanti derang egt kau penunggu class tu doe. dengan telekong kau lagi hahahaha
hahaaha.bia. penunggu class tunggu ustaz datang.mau revenge(eh.betol ke eje).
penunggu class alim.haha
Post a Comment