Pages

06 October 2010

Saya janji ini yang terakhir

aku bukan nak puji diri sendiri.tp memang hakikat la kan.
aku ni budak baik.(hehe)
datang class pon slalu awal.seblom subuh lagi dah tepacak depan class

pakaian pon skema-skema je.
smangat nak blaja pon slalu FULL. tak penah half.
(ok.tipu. kadang-kadang tak smangat langsong)

tapi aku memang tak sangke situasi jam 8 pagi tadi berlaku ke atas diri aku.
series aku tak penah kene macam tu.

situasi ape?

situasi dimana pelajar diminta untuk menutup pintu kelas dari luar.
what the he*& doest that mean?

makne nye. korang kene kunci la weyh.
Aku memang SERIES-SERIES tak penah kene kunci.
macam nak tegelak pon ade.
tapi dah terang-terang disuluh pakai "tourch light" memang salah aku.
nak hentam ustaz pon tak gune.

Aku sebenarnye agak bersetuju dengan tindakan ustaz tu. walaupun yang tekene tu aku.
sebab bile aku datang awal, terasa annoy dengan budak-budak yang datang lambat.
Disturb presentation.hilang focus stadi.
(eceh.padahla. memang dari awal lagi tak focus)

ape-ape pon.
Terima Kasih di ucapkan khas buat ustaz.
kerana mengunci pintu class tadi.

Kini aku sedar kesalahan baru aku.
pasni aku bawak sume telekong and sjadah skali. Subuh tros depan class.
Conferm-conferm tak kan lambat punye.

8 comments:

itsme said...

haha bunyi macam malina jer dia kata kul 7 dia sampai kat fakulti sebab next week mereka present.

Adibah yahaya said...

hahaha.kalau malin aku percaye. sbb dia betol2 buat nye lah.

lisa said...

ak pon 1st time..wuuu~

Adibah yahaya said...

2 la lisa.kesian aku tgk budak2 baik mcm kite ni.hehe

saiful aizat said...

bawak sleeping bag skali, tuala etc. terus lepak depan kelas malam lagi, smpai besok. haha congrats dba!

Adibah yahaya said...

aku overnite tros dalam class 2 sepul. finish story. haha

saiful aizat said...

nanti derang egt kau penunggu class tu doe. dengan telekong kau lagi hahahaha

Adibah yahaya said...

hahaaha.bia. penunggu class tunggu ustaz datang.mau revenge(eh.betol ke eje).
penunggu class alim.haha