Pages

28 October 2010

Super Duper

Alhamdulillah we are now at the bottom of semester -.-
So far, sem ni lagi better kalau nak di compare kan dengan sem-sem lepas.
A LOT better i guess.
And i manage to settle kan all of the project in time. wee~
(a lot and lot and lot thanks to my group member)


Smalam class islam was SUPERB AWESOME.
Ustaz dok promot fb dia. and crita pasal NGO Aqsa Sharif.

Serba sdikit i got info about viva palestina 5.
viva palestina 4 basically secare tak langsung nya membuka mata dunia dan mengubah persepsi penduduk bumi mengenai Israel.


And i was total happy knowing that viva palestina 5 BERJAYA masok Bumi GAZA.
yang paling best nye konvoi ni pegi through jalan darat. And they bought 3 ambulance untuk Palestin.

After class Islam. Straight sambung Network Lab. And smalam punye lab. i was FULL with Energy. tak tau apasal smangat smacam nak blaja network. Awal-awal sem dulu takde la pulak nak smangat macam ni kan.

Lab 11 pon total SUPERB. lupe nak amik gamba consol. nad sebagai model gamba tuk kali ini.

Kali ni blaja buat network sendiri. Slalu nye sambung je ape yang CISCO dah sediakan.
Now we design our own network. (eceh. padahal ikot arahan dlm word)

After Lab.rushing-rushing pegi Dewan Senat. ade Talk about Digital Forensic.

Tak tau la nak cakap ape. Smalam events sume nye SUPERB-SUPERB blake.
Talk to pon sangat menarik. Actually this week was ICT innovation week. and they invite people from Cyber Security Malaysia to give that talk.

Menarik. menarik. And now i know in future what i'll become.hahHA.baru nampak sikit cahaya masa hadapan.







during the Talk at Dewan Senat

demo

all the interface in that plasma tv was made by cmptr sc student.
and u can drive all around campus virtually.
eventhgh u dont have any licence.
just like tiqah. bawak virtual car pon boleh terbalik-terbalik.
accident toksah cakap la. looping 10 kali. haha 
(this is from department grafic i guess)

ni tadi. demo project java.


last-last week lab. making our own UTP cable.
awesome !
the super great part was.that the wire can succssfully connected to the internet.
wOHO!

3 comments:

Nur Aatieqa said...

hoih!kutoq aku!

lisa said...

terbaek la your whole semester..=D

Adibah yahaya said...

tiqah;aku ckp yg benar kot.mano de tipo.

lisa;Alhamdulillah terbaek!