Alhamdulillah
Alhamdulillah
Alhamdulillah
Dah 2 hari tamat final exam. Lega rase jiwa ni.
Kalau tak< Allah je la yang tau > keadaan jiwa ku yang tak tenteram
bagai di kongkong dalam plastik twiggies
menuggu tamat nya exam.
But here i am.
Stuck at skudai.waiting for my DEMO tym.
Adoi ai.
Sabo je la
Kalau ikotkan nafsu cuti ni
abih je SADM(sebut sadam) ari 2 saya nak chow balik kl.
well.at least i got my 2 sweetheart here with me.
after cuti raye aji last week.
i bring along my sisters 2 teman me.
Because i feel lonely during the exam week.
Merempat la diorang dalam bilik for the whole week.
.hehehe.
for those who still not merdeka yet.
i wish all the best for u guys.
put all the effort in it. memang berbaloi.
Apa-apa pun.
nawaitu kena betol
buat semuanya kerana Allah.


No comments:
Post a Comment