Pages

18 January 2011

As you wish

Bismillahirahmanirahim

dengan ini saya buka kembali belog saya kepada public.
atas pertanyaan adik tersayang.
saya ingin menjadi sumber inspirasi nya untuk menulis.jadi saya pon kene la menulis.
walaupun saya tahu bahawa saya bukan lah seorang sasterawan yang hebat dalam penulisan.
masa sekolah dulu pon karangan selalu dapat B.
tapi tak mengapa. itu cerita dulu.

saya menutup belog ini dahulu atas alasan kekangan masa yang melampaui batas kehidupan seharian
seorang mahasiswa.
(fuhh.ayat.kalah kamus)

saya nak cerita apa yang saya rasa saya nak ceritakan
cerita yang tidak mengira genre.
baik kelaka mahupun sedih.
yang menggunakan bahasa melayu sebagai bahasa mengantar utama.
ini kerana saya sayangkan bahasa melayu saya.

2 comments:

Farah Wahida Mohd Fauzi said...

yeahh~ betoll..
blog kakdiba sgtt penting!
membetulkan ayat pelaja2 sperti farah yang tak betul sekarangnih..

also.. to know, what my kakdiba been up to.

xoxoxo

Adibah yahaya said...

yeke :) sory la sbb tut0p blog 4 awhle b4 dis. InsyaAllah akan sntiasa mengupdate.