tapi malangnya. hari ini ramai yang mood mereka jatuh tangga.
Ini sume gara-gara skill based exam tadi.
exam tu tak susah mane pon.
yang susah nye sebab dia bagi kite masa 25 minit je.
Pertama kali dalam sejarah hidup kene buat exam dalam mase 25 minit.
GILA ke.?!
Mane nak cukop. dah la nak kene configure router segale. nak ditambah kan lagi dengan cabling.
Manusia zaman sekarang ni memang tak considerate langsong.
Mereka kate sape tak klua lab dalam kiraan 3. semua dapat kosong.
baru nak capai pen kluar dari lab.tibe-tibe kiraan tu dah 3. Apekejadah nye ni. ya Allah.
dengan hati yang pilu. klua lab dengan hukuman ' 0 '.
Saya tak kesah pon.malas nak fikir panjang-panjang. buat beban otak je.
mood nak down.down.down. pon tak gune kan.
nasi dah basi.
Sesungguhnya kehidupan ini lebih singkat dari yang kita bayangkan,
jadi janganlah kita membuat ia lebih singkat.
No comments:
Post a Comment