Assalamualaikum
hari ni marilah kita ramai-ramai
(or mungkin saya sorang je)
lepaskan segala kekusutan dalam brain berkenaan network
lupakan miss hazinah mahupun routing protocol buat seketika.
(gamba hiasan)
jom enjoy makan spagetti.
disebabkan kekangan wang ringgit serta peralatan memasak
jadi kita masak yang instant punya jek.
janji ade rase-rase macam dekat pizza hut jadilah.
portable cooker sendiri punya.
pisau pinjam fiqah.
spagetti amik je jusco choice.murah sikit. (hehe)
tangan miss misteri yang menyebok nak masok gamba.
oleh kerana skarang musim diet
jadi pinggan pon kena la catu-catu skit.
spagetti d masak untuk 4 orang makan.
nampak macam banyak.
camera trick smate-mate.kuantiti nya sikit je.
ape-ape pon Alhamdulillah la.
hari ni dapat makan spagetti yg dah lame di idam-idamkan.
thanx tu sue and tiqah






2 comments:
mcm sedap je. ape kate ko buatkan utk kitorg kt sini. jtorg bg la bbq pulak nnt
owh.tak menjadi masalah tuk aku masak kan korng. InsyaAllah cuti sem.planning la ddz berkelah pulak. bleh buat masak2.
Post a Comment