dengan satu lafaz.
macam-macam perkara boleh terjadi.
dengan satu lafaz.
sakinah telah menjadi milik amru.
Alhamdulillah.Alhamdulillah.Alhamdulillah.
tanggal 4 february. betuka tanggungjawab la kakak ku.
dari seorang anak menjadi seorang isteri.
Majlis pernikahan. amat menarik.
dengan sesi fotografi yang amat bedrama dan kelaka (rasenye la; credit to Adib and Nazrul)
disertakan dengan hari yang memenatkan.
dan ditambah dengan ayat "kakak kau dah kawen dba" sebanyak berpuluh ribu kali di sebut oleh mun. (thanx mun.4 ur reminding)
Perasaan?
Jangan tanya.saya tak tahu nak jawab ape.
sedih? happy? terklan? whatsoever.
saya tak peduli. perasaan apa pun tak dapat nak detect sekarang ni.
tunggu lah balik skudai nanti. mungkin akan jumpa dekat sane..
TANIAH kaklong.
2 comments:
sesi fotografi yg tak sesuai utk kanak2 bwh umur. hahaha..
haha. memang. adib reaction over giler.
siap klua dialog x disangke.
Post a Comment