orang suka tanya.
"awak amik cos ape yeh"
lalu saya menjawab dengan sambil lewa
"cosplay"
For the past few weeks/days.my life FULL with router configuration. every week submission. cool huh. rase macam nak muntah tengok router tu. jari ni rase macam nak patah dok configure 10 router.
i start to think over about my future. (sebelom ni tak penah amik peduli pon) actually i wanna be a radiologist (ejaan mcm betol jek.lantak la) or forensic scientist. if ummi knows about all this future tinging. mesti ummi cakap ; "tulaa. dulu umi tanya nak jadi doctor ke tak. diba cakap taknak"
"ummi.diba memang tanak jadi doctor okaih. diba nak jd radiologist"
i'm in deadLock situation. i guess. well. technically maybe.
(ok diba; stop the crap)
saya admit. mungkin saya start to think over about my future because saya ni mudah or kata ringan nye SENANG tepengaruh dengan tv. well dekat kolej mane ade tv kan. memang sah-sah la tepengaruh dengan citer-citer yang di copy dari kawan syaf.
and this month saya tengah bz buat revision about grey's anatomy and House MD. mayb sebab tu terkenang kisah-kisah dulu sewaktu bercita-cita nak jadi radiologist. sebab keje kat hospital atmosphere nampak macam cool.
but i do think my cos is kinda cool jugak. well. mane la ade orang amik cos architecture seriously tibe-tibe nak explore computer network and security.macam giler je kan. mayb ade. 1 dalam 999.
InsyaAllah i will stick like a glue with this super awesome cos until the end of it. master kot baru amik cos lain. itu pon kalau rase rajin nak blaja lagi. and ofcos kalau future husband bagi. (eee.malu nye cakap pasal husband. hahaha)
**blogger ni kedekut la.bagi memory for picture sikit jek. that y my blog now kinda lame. memory tak cukop nak upload gamba. basically i got sooo many things to share in term of picture/ thanks stupid blogger.
No comments:
Post a Comment