Pages

06 April 2011

Everywhere I go

.yesterday morning.

before 11 a.m i was like crazy ambulance driver worried about her patients
because my muet speaking exam will start at 11.30 a.m
and i did not do any preparation for the exam. well sape prepare untuk muet. skema giler.
Alhamdulillah the exam went well. i guess and i hope
(pray for me)

.yesterday afternoon.

because the exam ok-ok. i turn to became hyper happy person.
giler kan. well actually i dont really realize it. but my friend keep saying
"apasal kau hyper semacam hari ni"
sampai warna pon tak dapat nak bezakan.
kelabu jadi kuning, putih jadi hitam.
habis sumer orang kene perli. bile dah hyper tu memang keje nak memerli orang je la kan.
kesian jiba, mangsa utama kes perli memerli.

.yesterday night.

macam biasa rutin harian mahasiswa cemerlang.after maghrib berkampung dekat fac
and decide tak nak pegi naik kereta sebab takde duit nak isi minyak + nanti balik2 kolej gate mesti dah tutop.
while tunggu bas, baca la segala advert yang ade dekat notis board bus stop 2.
konon-konon nak mengamal kan budaya membaca =-=
baru nak kaleh pandang depan tengok-tengok bas dah blah.
oh crap !
memang ditakdirkan jalan kaki la jawab nye. super crap punye bas tinggal kan orang.
Alhamdulillah selamat sampai fac dengan jayanya.


.yesterday midnight.

still dekat faculty. RFID system ade masalah.
sape tah yang invent RFID system ni.
dah la software sume tak berupdate.kampung betol.
menyusah kan student-student cemerlang seperti kami ni.
ayie borrow laptop senior dia yang tak tau zaman biler punye.
siap kene bawak LCD monitor sebab laptop 2 punye screen dah rosak. cool kan.
pegi fac dudok dekat foyer dengan monitor besar.
nampak cemerlang sangat.

quality gamba not very good.maaf.

lepas tu. cerita paling hot midnight semalam was > ade orang begadoh
coolblog kan !
mule-mule dengar orang jerit-jerit. ingat kan orang luar negara sebab diorang kan suke cakap kuat-kuat.
tibe-tibe dengar orang tu jerit2 cakap bahasa melayu slang cina pulak. waa tekejot. o_O
rupa-rupa nya tengah gadoh.
pakcik teksi vs foreigner
pakcik teksi mengamuk besar sbb foreigner 2 taknak bayar duit teksi.
memang giler. polis siap datang. kiteorang pon ape lagi. update twitter la kan.
kecoh satu kampung. abandon RFID for a while.

selesai sume perkara.
pulang kolej jam 2.30 pagi
kalau hari-hari macam ni memang mati la.

No comments: