yes saya obsess.
tapi saya bukan mental mahupun psycho
saya obsess dengan cuaca di luar tingkap bilik saya
ia boleh merubah mood saya secara tiba-tiba
saya obsess dengan lensa camera saya
ia membuat kan saya mahu memetik suasana indah
saya obsess mengambil gamba secara dekat
ia memberi impak yang ketara
saya obsess dengan bedsheet tulang saya
kerana ia hadiah dari kakak saya
saya sangat-sangat obsess dengan BlackBerry saya
saya memang obsess dengan telefon bimbit saya.
tak kira apa manusia mahu berbicara.
saya tetap obsess.
obsess baru saya terhadap kuroshitsuji.
saya gemar mendengar ost grey's anatomy.
ia menarik dan secara tidak sengaja. saya ter obsess
adakah saya melampau.
lensa kamera tidak dapat berhenti memetik gamba telefon
saya obsess dengan routing protocol. obsess dengan networking
kerana saya tahu. saya akan bersamanya selama 3 tahun setengah
obsession tidak dapat berhenti
2 comments:
kuroooooo <3 akak, cadangkan DSLR yang bagus. (gedik nak beli) akak, hp nokia mana?
kalau bnyk duit beli la D90 tp beginner D3100 pon orait. kate tak suke camera, suke vdeo cam? =-=
hp nokia masih setia di sisi. :)
Post a Comment