Pages

04 July 2011

24 jam tanpa tidur.

hidup ku memang terbaik.

disebabkan ummi and ayah tak balik from outstation lagi.
saya terpaksa bertolak pulang johor lambat.

betolak pukul 8.30 malam
singgah melaka around 10.00 pm.
lepak di situ sambil melawat comel and nashrien.

kini menyambung kembali perjalanan pada jam 3.30 pagi.
sampai utm 6.30 pagi.
solat2.siap2.

oh ye.

sebelum itu berhenti di pagoh untuk take a nap.
namum cubaan tidur gagal.
lalu terus betukar uniform kelas.
dan berlalu pergi menuju lebuh raya utara-selatan.

jam 8.55 bergerak menuju kelas.
dan sekarang masih di dalam kelas.
tidur masih belum sempurna.

mata dah macam panda2 china yang comel tu.

. . . . . . . . . . . . .

lawatan ke tempat nash and comel was superb.
nash sangat lawak.dia dah macam felo asrama.
dok marah2 budak yang tejerit pekik dekat koridor.
and bersusah payah masak kan air untuk jiran tetangga lain.
rumate dia pun kelakar jugak.
tak habis2 dengan kesengsaraan hidup dia yang tak seberapa tu.
haha.

mungkin bunyi nya macam saya ni dok syok sendiri.
suke hati la nak syok sendiri pon.
siapa kisah.

dan mereka meyakinkan saya supaya tidak pulang johor malam itu juga.
dengan menakut-nakut kan orang lain.

"kakdiba jangan balik sekarang."

'kenapa'

"dekat sini banyak gula"

'eih.?! =-= gula2 je pon.kenapa nak takot'

"gula2 tu banyak sangat.besepah2 tepi jalan"

at that moment i dont really understand gula2 apa yang dimaksudkan.
rupa2 nya gula2 is pocong

ceeeh !
=-=

actually.terasa seram jugak.sebab kalau nak keluar pegi lebuh raya 2 nanti kene lalu
ladang kelapa sawit.
well.paham2 je la dekat ladang kelapa sawit banyak ape kn.
malas la nak sebut.
karang ade yang takot pegi tandas malam2 karang.

No comments: