Silent house by Orhan Pamuk
3 tahun cuba nak habis kan buku ni tapi gagal. Insya Allah akan dihabiskan bacaan dalam tahun ni jugak. Cerita dia boleh tahan best tapi jalan cerita dia agak slow. Berlatarkan masa zaman tahun 1980 memang susah nak hayati cerita ni. Susah kot nak bayangkan hidup zaman 1980 an ni.
In between buku ni, banyak jugak buku-buku lain yang berjaya dihabiskan bacaan.
Honestly speaking, beli buku ni sebab cover buku yang cantik. Orang dah kata dont judge book by its cover, tapi itu lah yang kita selalu buat kan. Judging.

No comments:
Post a Comment