Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Pada suatu petang yang hening.sayu dan sejuk.
tatkala lagu boyce avenue berkumandang d laptop.
dan telah tiba tugas bagi cecair gastric juice untuk menjalankan kerja-kerja mreke.
Namun..tidak ade product yang harus mreke cerna kan.
sebab....
aku lupe nak makan. -__-
well. sebenarnye arini aku mogok tak nak makan. sume nye gara-gara dia. nak tau kenape.
jemput naik time machine aku. ^_^
{flashback}
zroom.zroom.broOm.booM (bunyi getaran time machine)
"aku nak pegi koOp.nak kirim tak?"
"hurm.. boleh gak.ko nak beli pe?"
"ntah la.nasi lemak koOp la.ko nak ape?"
"aku nak roti pendek and kaya and holik. kalau tak de holik aku nak milo. kalau tak de kaya aku nak roti pendek je."
"kalau tak de sume?"
"aku nak benti blaja n merantau cari roti pendek and kaya aku 2.sampai jumpe."
-__-" (gilo aih;monolog dalaman).
"betol-betol la weyh."
"aku nak nasi lemak macam ko la.hehe."
"hurm.. boleh gak.ko nak beli pe?"
"ntah la.nasi lemak koOp la.ko nak ape?"
"aku nak roti pendek and kaya and holik. kalau tak de holik aku nak milo. kalau tak de kaya aku nak roti pendek je."
"kalau tak de sume?"
"aku nak benti blaja n merantau cari roti pendek and kaya aku 2.sampai jumpe."
-__-" (gilo aih;monolog dalaman).
"betol-betol la weyh."
"aku nak nasi lemak macam ko la.hehe."
dia pon berlalu ke koOp.aku sambung merapu dan menyapu.
bape minit pantas berlalu, dia kembali dengan membawa kaya.
tapi KAYA KELAPE !
arrrgghhh ! !
this is the END of hidop aku. aku nak KAYA PANDAN bukan KELAPA.
tapi sebab dia dah beli + perot aku berirama dan berlagu. aku makan je.
T_T
T_T
owh kaya pandan.satu hari nanti aku akan membeli dan makan kau.
favourite Word for tOday - lomographead
depict of emotion >>
No comments:
Post a Comment