Pages

03 November 2009

kami tak di undang

Assalamualaiku & Salam Sejahtera

Smalam punye smalam punye smalam
aku keluar bilik keluar kolej dan keluar dari utm ni.
pegi City Square je pon.
(terletak d JB dekat-dekat ngan Danga Bay.kalau tak silap la)
Buat kali PERTAMA nye aku keluar dari teratak senget aku ni(which is bilik aku) bersama dengan rakan-rakan yang berbilang bangsa
(kiteorang smangat 1 malaysia k)

joeee - gba - geetha

Perjalanan sangat lagi teramat memenatkan ini kerana kedudukan nya yang agak jauh dari skudai. mule-mule ingat nak cancel je sebab tunggu punye tunggu punye tunggu bas tak jugak mengunjung tiba.di saat nak melafazkan kalimat "malas la nak keluar.cancel je la weyh!" di saat itu juga lah bas muncul entah dari mane.aku pon "eh.eh.tak jadi cancel la"

JOM kite pi CS ! (smangat ni.sebab bas utm free.tapi sampai jj je lah)
pastu tuka bas ke 'BANDARAYA' = RM3.20 (mahal dari rapid kl).bas bukan saja mahal, malah burok. aku terasa bagaikan berada di zaman dulo-dulo.

regardless sume perkara di atas.yang penting.aku,dia dan kami semua having a gooOd time together.best giler. tengok gamba jelah.tangan aku kebas la nak menaip.

-m a l a s-


sampai-sampai je tros p cari kedai makan.kami tidak makan dari smalam (metaphore je lebey)

vivo la vono pizzo la lapo

the fake of us


gamba aku xbnyk sgt.sbb aku lah tukang amik nye.

ok ! pulang tym. dari tengah ari CS menerima kedatangan kami.malam baru mau pulang.not much yang aku beli.only:
lens handphone
silver planet backpack
advanced images photography magazine

geetha beli wedges (camni yeh eje? ntah) + pc games magazine
(giler game minah ni)

gba n joee beli accessories je.


.aku tetap aku.rendah tak tinggi-tinggi.haha.

favourite Word for tOday - awesome !

depict of Emotion >>

-HapPy.? kot.-

No comments: