Pages

04 November 2009

hampir tamat

Assalamulaikum & Salam Sejahtera

subject : digital logic
place : KTF Main Hall
time : 9.00a.m - 12.00p.m
date : 5/11/2009
day : Thursday

As i mention before.final aku only tinggal 1 paper je lagi dan aku amat.amat.AMAT lah RESAH GELISAH nak amik paper ni.
(arrgghhh ! tak suke perasaan ni)
susah kot paper ni kalau nak d compare kan dengan logic digital ajaran utmkl.dah la carry mark aku plak bagai di hujung tanduk jek. Jadi rakan-rakan mari lah same-same kite berdoa untuk kejayaan aku yang terakhir pada sem ini. aish.. cepat-cepat la finish exam ooi.

Baik lah !
Garis bawah nye. aku nk bagi tau kat kamo,awak dan korang sume berkenaan dengan persediaan yang telah aku sediakan untuk diri aku sempena menghadapi pertarungan sengit bersama paper terakhir final exam ni.

well~ sepanjang 3 hari setelah habis paper techno ari 2. rase nye input yang aku bagi tak seberapa nak synchronous dengan output yang aku harapkan.

Input - input aku

a) amik gamba besama-sama kerabat SCR
b) kemas barang-barang (smangat nak balik yang melampau)
c) ke City Square
d) gaming bersame geetha n gba
e) main tekan-tekan laptop (on9)
f) study (baru abih 2 chapter.ade lagi 2 nak kene bace)

nampak tak??

aku banyak merepek sambil makan kerepek dari aku mentelaah.kan? risau aku ngan logic aku ni. aish..
well. nk buat macam mane.dah smangat study aku smpai skarang tak kunjung tiba lagi.aku hanya mampu berharap agar kak hanis datang and marah aku sebab tak study. oh kak hanis~ rindu sama kamoO. (aish.out of topic plak) k.k.

TOLONG !
macam mane ni.aku risau.risau.risau.RISAU WEYH !
("risau je tak gune.pegi la blaja pandai ooi" - the goOd side of me)

k lah.aku kene berhenti main tekan-tekan papan kekunci ni. due 2 rase bersalah dengan buku logic.

favourite Word for tOday - risau aku weyh !

depict of emotion >>

No comments: