Assalamualaikum & Salam Sejahtera
kenapa mesti aku menanggung perasaan ni.?
Aku ade ramai kawan.tapi dalam ramai-ramai tu tak de seorang pon kawan baik aku.
apatah kan lagi kawan sejati.
walaupun aku di kelilingi oleh ramai orang.
dan mereka semua dapat buat aku happy.
walaupun aku di kelilingi oleh ramai orang.
dan mereka semua dapat buat aku happy.
yang boleh buat aku ketawa.
Namun jauh d sudut hati aku ni.aku masih lagi berase lonely.sunyi.sedeyh.
Seolah-olah aku ni tidak mempunyai kawan.
ape yang aku tunjuk kan selame ni.itu semua palsu.fake smate-mate/
senyuman aku.gelak tawa aku.kegembiraan aku.
ape yang aku tunjuk kan selame ni.itu semua palsu.fake smate-mate/
senyuman aku.gelak tawa aku.kegembiraan aku.
Semuanya palsu.tak ade yang benar.
Aku berjaye menyembunyikan perasaan sebenar aku di sebalik gelak tawa dan kegembiraan yang palsu ni.
Ape yang aku ingin kan dalam hidup ini adalah seorang kawan.
Seorang kawan yang benar-benar memahami aku.yang dapat menerima dan menegur segale kelemahan aku.yang sanggup bekorban demi aku.yang dapat menutup keaiban aku.yang memendam rase terkilan nya demi menjage perasaan aku.dan yang mempercayai aku.
Adakah aku terlalu tamak ?
Adakah aku ni terlalu penting kan diri sendiri. ?
Aku tahu.aku bukanlah seorang kawan yang baik.
Aku sering salah anggap dan salah faham ke atas kawan aku sendiri.
Dan aku cuba untuk berubah.aku cuba sedaya upaya untuk menjadi yang terbaik demi kawan-kawan aku.
Aku berjaye menyembunyikan perasaan sebenar aku di sebalik gelak tawa dan kegembiraan yang palsu ni.
Ape yang aku ingin kan dalam hidup ini adalah seorang kawan.
Seorang kawan yang benar-benar memahami aku.yang dapat menerima dan menegur segale kelemahan aku.yang sanggup bekorban demi aku.yang dapat menutup keaiban aku.yang memendam rase terkilan nya demi menjage perasaan aku.dan yang mempercayai aku.
Adakah aku terlalu tamak ?
Adakah aku ni terlalu penting kan diri sendiri. ?
Aku tahu.aku bukanlah seorang kawan yang baik.
Aku sering salah anggap dan salah faham ke atas kawan aku sendiri.
Dan aku cuba untuk berubah.aku cuba sedaya upaya untuk menjadi yang terbaik demi kawan-kawan aku.
Aku harap aku berjaye.
Namun.dari masa ke masa.aku cuma make things worst.
Jadi aku telah ambil satu keputusan untuk menjauh kan diri aku dari semua orang.
Supaya tidak ade lagi yang terguris hatinya kerana kesilapan diri aku.tidak ade lagi yang terluka.
Supaya tidak ade lagi yang terguris hatinya kerana kesilapan diri aku.tidak ade lagi yang terluka.
tidak ade lagi yang kecewa.dan tidak ade lagi yang terpakse berpura-pura.
Whenever I'm tired, lucky in my life.
You come by my side like a dream.
Whenever I'm sad, lucky in my dream.
You always warmly surround me.
I always smile like this.
No matter how many trials there are in this world.
I'll definitely never let you see my tears.
Even if you don't understand my heart.
Even if you're far away.
I'll still be happy because of your smile.
Just take a step closer to me.
Aku dah tak larat hidup dalam kepura-puraan.
Maaf kan aku..
Maafkan aku kerana tidak pandai menghargai sebuah persahabatan..
Maafkan aku kerana tidak menjaga hati kamoO.
Maafkan aku kerana tidak mengambil berat tentang kamoO.
Maafkan aku.. kerana aku telah gagal menjadi sahabat terbaik untuk kamoO.
Whenever I'm tired, lucky in my life.
You come by my side like a dream.
Whenever I'm sad, lucky in my dream.
You always warmly surround me.
I always smile like this.
No matter how many trials there are in this world.
I'll definitely never let you see my tears.
Even if you don't understand my heart.
Even if you're far away.
I'll still be happy because of your smile.
Just take a step closer to me.
Aku dah tak larat hidup dalam kepura-puraan.
Maaf kan aku..
Maafkan aku kerana tidak pandai menghargai sebuah persahabatan..
Maafkan aku kerana tidak menjaga hati kamoO.
Maafkan aku kerana tidak mengambil berat tentang kamoO.
Maafkan aku.. kerana aku telah gagal menjadi sahabat terbaik untuk kamoO.
favourite wOrd for tOday - i'm just me
depict of Emotion >>

2 comments:
"If all my friends were to jump off a bridge, I wouldn't jump with them, I'd be at the bottom to catch them"
A friend is someone who understands your past, believes in your future, and accepts you just the way you are.
sori..even aku slalu xde, tp aku xkn ilang tuk ko!!!!
^,^ cheers..jgn down2 sgt diba..
(^_^)
thanx irna.thanx sbb xilang dr aku.
haha.
ttbe tringat yg aku da kwn ngan ko since standrd 1.kn?
Post a Comment