Pages

10 November 2009

Maafkan Aku Sahabat

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


  Dear Muhammad Faiz B. Abu Bakar, Adib, dd, naz, sepul, zaty, Qiba & dila baik. 


            Di sini saya Adibah Binti Yahaya ingin memohon maaf d atas kesilapan saya kerana tidak menghadirkan diri ke lokasi seperti yang dirancangkan oleh Abang Long DDZ (EN. Muhammad Faiz b. Abu Bakar)  untuk menonton wayang gambar dan makan malam bersama rakan-rakan sekalian pada hari isnin bersamaan 9 November 2009, jam 6.00 petang bertempat di KLCC.


Hal ini berlaku kerana terdapat beberapa salah faham di antara saya dan pihak perancang (Abang Long). Antara faktor-faktor yang tidak dapat di elakan ialah :


a) saya tidak tahu jalan ke KLCC

b) saya segan kerana tiada teman perempuan lain selain alya (sebelum mendapat tahu bahawa zaty,dila dan qiba juga turut hadir)

c) sangkaan bahawa telefon bimbit saya tertinggal di rumah nenek (wal hal tertinggal di dalam kereta)


Akhir kata dari saya yang menanggung rasa bersalah yang menggunung bagaikan gunung Fuji,
maafkan lah segala persalafahaman, kesulitan, kekhilafan dan kecurian masa kalian semua wahai sahabat.


Maafkan Aku...


Yang Memohon Maaf,


      Adibahyahaya
------------------------------




favourite wOrd for tOday - guilty

depict of Emotion >>













2 comments:

saiful aizat said...

nope! tiada maaf bagimu! >:)

Adibah yahaya said...

saiful.weyh.maaf kn lah aku.
ko xkesian ke tgk aku rse besalah giler2 ni.
lg aku salah paham la.
awat korng xckp yg de bdk girls lain.