Pages

19 January 2010

NaturaL DisastER !

Assalamualikum & Salam Sejahtera

First of all. sebelom menceritakan kejadian menarik smalam. saya ingin mengucapkan BEGUNUNG-GUNUNG + BERGELEN GELEN THANX ! to Mr Lipas. Ini kerana telah menghumiliate (betol ke eje mcm ni) saya di depan khayalak ramai kelas programming section 04.

ok.cerite dia mcm ni.
........................................

Kejadian berlaku di KPU2 (computer lab) pada jam 3 ptg lebey mcm 2.
sewaktu semua student sedang bz dengan hal masing-masing and class pon aman damai. ketika saya sedang main taip-taip d keybod, nampak la kelibat bende yang bergerak-gerak di seblah kiri. di sebabkan mase tu tengah khusyuk dengan program.so, saya malas la nak pandang. tapi hati ni berkeras jugak nak tengok. pebende la yang gerak-gerak 2.

pandang je kiri.ale-ale tengok.. ade lipas.
oh man ! crap !
dengan sepantas kilat tanpa tringat yang kelas 2 full with people and lecturr kat depan je. (bak kate orang-orang kulit putih.reflect action.cewah~)

saya pon jerit la.. lipas !
lipas.lipas.lipas.lipas.lipas.lipas. !
sambil tros berlari ke intan dan meneroskan larian ke arah blakang lab.

terpinga-pinga budak-budak class tu.
de la sorang budak ni menyampuk pulak dia.
"lipas ke harimau ni. lari mcm kne keja harimau je"

(cet! menyebok btol. biar la nak lari macam kne keja harimau ke.monster ke.gajah ke. janji slamat)

budak-budak lain poyo giler.(same la ngan intan) bajet coool konon.
i can gurantee u all.klu diorng la yang kne keja lipas tu. mau bershuffle dalam class.
menggelabah betol.

ok.ok.stop.teremosi pulak.
back 2 de story.

.........

naseb bek la de hero datang menyelamat.hehe
Mr Sazali (lectrr ku) pon dengan gagah nye menghalau lipas tu. ceewah~ mantop la.
"adibah takot lipas ye adibah. ni baru lipas, belom tikos lagi"

---___---"

(adakah dia harap saya diserang hendap tikos pulak. oh man! no.no.no. thanx a lot.)

back to my sit. suddenly boys yang dok kat blakang tego
"lipas je pon.emosi sgt pesal"

lipas je pon? dia ckp mcm tu. cet yes juliet punye budak. tooooloong lah. jgn act macam korang tak geli lipas. tu lipas laa bang ooi.
L.I.P.A.S .ok !
ingat kucing ke.

3 comments:

faiz abu bakar said...

.ahaha.
so funny ha.
tp aku salute ko utk tidak menyembunyikan perasaan itu

lisa said...

lipas ak cool jek..hehe..tp kalo bg cicak,tikus dan seangkatan dgnnye..bkn stakat blkng lab,kuar fakulti tros ak lari..haha

Adibah yahaya said...

to faiz
hahaha.2 r faiz.aku xske pure-pure ni/.

to miss k
ko xgeli lipas ke weyh.pelik ko ni.
tp klu aku kne serang cicak.aku benti blaja tros.haha