Assalamualikum & Salam Sejahtera.
Smalam, saya menemani rakan saya (alia) ke kebun ko-Q nya. (lokasi sebenar kebun tu saya kurang pasti.tapi kebun 2 still dalam U**.dekat2 dengan Pusat Kesihat kalau tak silap)
Kami ke sana dengan hanya berjalan kaki saja.kebetulan mase tu dekat KTF. (kalau kat K9 mmg xpegi ler jawabnye kan).
baru saya sedar yang u saya ni cantek jugak (well..certain2 places je la.yang len-len tu macam zaman peninggalan perang je.haha) and lagi surprise sebab dalam u ni sndiri ade kebun, ladang lembu and macam-macam jenis reban.
mcm kat oversea kan.hehe.
(credit 2 kak izah n tan sbb sudi jd model free)
suasana kat sini tym-tym petang memang indah sangat. angin pon tiup sepoi-sepoi bahase .Subhanallah.indah lah.
tak tegambar dalam word.nak tau kne tgk sndiri.
gambar pon tak dapat nk represent kan.
.one way.
.di perkebunan.
.rajen anak ramli siram pokok.
.itek yg cuba membaham anak ramli n anak yahaya.
.kira cantek jugak la kan.
akibat kekangan masa dan kelembapan internet
telah menyebabkan post ni d delay beberapa kali.
^_^






No comments:
Post a Comment