Assalamualaiku & Salam Sejahtera
tOmpang tanya kepada sesiapa yang pernah menaiki kereta o kenderaan pacuan 4 roda o kenderaan bermotor yang dipandu oleh adibah yahaya. apakah pendapat anda semua berkenaan cara pemanduan beliau.
sila lah comment.sesungguhnya comment anda amat membantu beliau dalam memperbaiki cara pemanduan beliau supaya lebih berhemah.
sebelom-sebelom ini ramai juga yang telah complaint terhadap cara beliau memandu.
ada yang mengatakan bahawa beliau memandu dengan sangat ganas. bagaimanakah yang dimaksodkan dengan ganas itu? adakah beliau memandu sambil memukul o membelasah orang?
ada juga yang mengatakan bahawa beliau memandu dengan emosi.sekali lagi, sila jelas kan dengan lebih tepat cara pemanduan beremosi itu. adakah beliau memandu sambil menangis atau menjerit-jerit?
ditanya mengenai perkara ini, adibah telah mengulas lanjut;
"saya rasa saya pandu dengan elok je.ermm.. maksod saya berhemah la jugak.tak tau la pesal orang-orang lain nak complaint. biase la tu, kita tak bleh nak puaskan hati semua orang. oh! one more thing. fyi, kalau tak pandu macam yang saya pandu sekarang ni kat kl. memang TERSADAI la kete korng tepi jalan. Kalau u guys takot sangat, tak payah naik.senang citer. pastu jangan la sebok-sebok nak call suruh anta pegi sana sini. i'm not a taxi driver. and my beloved kembara not a public transport. ooOhk k! "
begitu la ulasan beliau. diharap mereka-mereka diluar sana dapat memberi sedikit respon and comment\. kerjasama anda amat dihargai. terima kasih.
5 comments:
aku suke ko bwk kete smbl ko mnari ari2...hehehehe....stylo beb!!
time kaseh krane bnyk mnumpangkan saya...
aku x ksah,,sbb aku bwk lg teruk :D
haha.aku ske je ko bwk mun, sbb mncabar kot.
mira. aku dance 2 skali je seumo idop. pas ni ko mmg xberpluang nk tgk lg dah la.
hahah.. aku x ske org bwk kete mcm KURA-KURA.. hahah.. cool pe.. mmg cam tu la bwk.. x payah nk cover2 cunn mse nwk kete dowh~ heheheh..
hhaha.b e t o l tqa.
pe class bwk slow2.klu bwk slow baik naik beskal je.
Post a Comment