Pages

11 April 2010

Instance

Assalamualikum & Salam Sejahtera

oOoOhk k !

cepat.cepat. ni instance post, harap maklom.
tadi paper software susah giler.mayb bagi ku sorang saje yang susah kot. sebab kebanyakan rakan-rakan lain kate senang. rasenye paper test ari 2 lagi senang compare dengan final ni.
dah tak tau nak kato apo dah.memang susah la. namun ku masih tetap berpegang teguh dengan tawakkal ku pada Nya.
kalau Dia menghendaki diriku berjaya maka akan berjaya lah jawabnye. tidak ade yang mustahil. Dan biarlah kejayaan ku itu diiringi redho Nya. tak nak berjaya smate-mate.berjaye tanpa Redho Mu Ilahi, tidak ade harga dan ertinya.

No comments: