Pages

11 May 2010

Cuti-cuti Orang Canada

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Alhamdulillah.
seorang anak jati rakyat citizen penduduk canada akhirnya berjaya menjejak kaki ke sg congkak !
woho ! terbaik.
Namun anak jati canada tidak pergi begembira seorang diri. Belia d temani oleh rakan-rakan malaysia kelas bawahan.(hahaha!) iaitu;


saifpenuh aizat
jannatul organic
sorai liliput si monster kecil
adib the warrior
papa kiko
adk tya junior
dekan
didi versi lelaki

Percutian ke sg congkak amat AWESOME,AMAZING, TERBAIK dan WOW ! walaupun cuaca ada sedikit mendung-mendung sedih air mata, tapi ia sedikit pon (SIKIT PON wa cakap lu) tidak dapat menginvert perasaan gembira kami bersama.

.hasil tangkapan duyong sungai.

Tentatif program agak lari. GARA-GARA ada la kan beberapa orang yang lewat bangun + lewat mandi + lewat sampai (oOps.ade orang tegigit cili nampak nya). Target utama adalah untuk sampai ke sana pada jam 8.00 pagi. supaya the whole sg congkak itu dapat di kongker oleh kami sume.Namun akhirnya...
(malas la kan nak ungkit-ungkit.kang ade yang lari p toilet,nangis)

Sampai-sampai je tros ujan. ni sme salah orang-orang lam kete aliya (aliya,tan,tya). diorang nyanyi lagu ooOOo balik kampong.suare 2 kalau menyumbangkan sesuatu xpe. ni suare diorng je da cukop sumbang.
ai.ai.ai.kejam.

ok.kite cut the story short.

. . . . . . . . . . . . . . . .

mandi.mandi.mandi



. . . . . . . . . . . . . . . . . 

makan.makan.makan.

.waiting 4 the foOd.

.ha 2 dia.mkn jgn xmkn.

. . . . . . . . . . . . . . . . . 

then.mandi.lagi.then makan lagi.





we all really have a good tym 2gether.InsyaAllah yg xdpt nk join boleh la kite plan another picnic.tapi satay n nasi goreng after picnic 2 i xjanji k.betuah la kepada kami kerana dapat menikmati satay terbaik! after penat mandi manda di sg.

menikmati satay.dd konon-konon malu.





Setelah slesai sgale-gale nye.Kami brangkat pulang ke teratak n habitat masing-masing.seluas laut terbentang di lautan pacific saya ucapkan kepada semua yang terlibat.terutama yang telah bersusah payah menyediakan barang-barang keperluan.walaupun saya tidak berkesempatan merasa twiggies hasil duit tya.saya tetap thanx to her sbb sudi bawak kan snek kegemaran ramai itu.


.yeah.kami pulang dgn gumbira.

13 comments:

itsme said...

terbaik lain kali kita pi jalan jauh2 skit .. kumpul duit :D

NEUTRONIC's said...

walaupown aku x p ea diba...tp, still kene perli gax ea...."(malas la kan nak ungkit-ungkit.kang ade yang lari p toilet,nangis)"...ermm..hahahaha..

Adibah yahaya said...

alia> ha 2 la.len kali kte p hiking lak,broga hill weyh.tp kne tnggu ko ade la.klu x tya sapa mau angkut.

mirai> yela weyh.ko kn TETAP di HATI kami sume.sbb 2 ko plg bnyk d sebot.haha

NEUTRONIC's said...

aishhh..ye lah..ttp di hati...tp, x jempot pown p sn kan...(b'lari2 ke toilet smbl mnangis)...

Mun said...

wa..wawawaa

Adibah yahaya said...

mirai>aish.jemput mlawat aku kat hspital bnyk alasan lak ko bg.so aku assume klu jmpt ko p sn pon dpt alasan gak.hahah

mun>bile cuti? kita p lagi cam ri 2 nk x.terbaik.

NEUTRONIC's said...

haha..mmg la ko akn dpt alasan cm 2..
jauh r wei..tapew2..i gurau2 manje jew..rindu blek 5045..!!! huhu..

Adibah yahaya said...

ala.xjauh mane pon senanye klu ko gagahkan minyak kete ko tuk dtg.demi papa kiko.aku tau ko snggup bekoban.
ko rndu blek 5045 ke.. ko rindu penghuni2 blek 5045.haha!

NEUTRONIC's said...

cner nk gagahkn minyak kete, kalo kete pon x reti nk bwk..adoyaiii..
tade mane nk b'korban demi papa kiko..len r alia..sggop b'korban demi papa kiko..haha..
msti la rindu p'huni 5045 + skandal laki aku yang ngingau smbl b'tny.."aku tdo ke td..????"..hahahaha..

Adibah yahaya said...

2 la ko.sbb 2 ko kne cpat2 kawin. baru leh ke sana ke mari.
aku rindu budak yg nangis kat toilet 2. hahaha !

Adibah yahaya said...

2 la ko.sbb 2 ko kne cpat2 kawin. baru leh ke sana ke mari.
aku rindu budak yg nangis kat toilet 2. hahaha !

NEUTRONIC's said...

"agak agak r wei tulis kat blog"..via sms..hahahaha...

Adibah yahaya said...

hahaha.sengal. agak-agak r weyh, nk ulang ayt 2 bnyk kali. Mr.ZaCk bace ni. mati kite.