Pages

17 May 2010

Layout ni tak SNONOH

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Cuba amati betol2 layout or skin belog ni. ade satu word yang kurang menyenang kan. even mulut milik adibah pon xpenah sebot word 2. CET! nye layout.

the precious word is BABI. haha! oOps.saya xsebot.saya taip je. bongek la. ari tu sape tah yang mule-mule prasan ade word BABI ni. ai.bikin rosak image saja ini word.

nak tuka sekin / layout. tapi malas.memanjang je takde mase. al maklom la sejak jadi dreba + suri rumah spenoh mase ni. nak jeling papan kekunci komputer riba pon takde mase.

tunggulah.mayb dalam 2 3 tahun lagi ke.baru tuka. tak pon lepas grade.haha.! memang sengal.kalau cam tu bek xyah tuka kan.



1.2.3 like ke ching

4 comments:

faiz abu bakar said...

tak payah tukar maa.. bukan semua org nmpk

Adibah yahaya said...

yeke.xprasan? mcm teramat visible jek.

Mun said...

xde la, xnmpk sgt. bile ko buat post ni, bru aku start cari. tu pn dlm 10minit gak aku kecik2 kn mata..haha

Adibah yahaya said...

haha.yeke. mcm xleh blah je.ntah sape la yg design layout ni.ni msti dia ske mencarot ni.haha