Location - UIA
woW!
tenet kat sini memang terbaik.laju-laju belake. kalah lambogini.
hahaHA.
tenet U ku yang lame pon terbaik jugak. tapi macam tak boleh lawan kat sini punye.
banyak bende jugak lah yang dapat donlod.
Lepas ni tak payah susah-susah klua duit beli komik arena.
(>_<)
ee.sukenye.. (sumpah gediks)
Bilik kat sini pon not toO bad la. satu bilik empat orang.
Then ade partition-partition yang d buat with almari/loker.
every single bed got their owns window. so takde la gelap kan.
Boleh tahan.boleh tahan.
2 comments:
bile plak kau dtg?
ari isnin.nk donlod smate-mate. hehe. aku xmlawat ko.takot ganggu ko exm.
Post a Comment