Pages

14 June 2010

Memang TerBAIK !

Location - UIA

woW! 


tenet kat sini memang terbaik.laju-laju belake. kalah lambogini.
hahaHA.
tenet U ku yang lame pon terbaik jugak. tapi macam tak boleh lawan kat sini punye.
banyak bende jugak lah yang dapat donlod.
Lepas ni tak payah susah-susah klua duit beli komik arena.

(>_<)

ee.sukenye.. (sumpah gediks)

Bilik kat sini pon not toO bad la. satu bilik empat orang.
Then ade partition-partition yang d buat with almari/loker.
every single bed got their owns window. so takde la gelap kan.
Boleh tahan.boleh tahan.

2 comments:

Mun said...

bile plak kau dtg?

Adibah yahaya said...

ari isnin.nk donlod smate-mate. hehe. aku xmlawat ko.takot ganggu ko exm.