Pages

12 June 2010

Masih Sayang.Tapi dah BOSAN

Mukabuku telah berjaya di tutup o bahase omputih nye di diactvate (betol ke eje mcm ni?) selame 2 minggu.kalau tak silap la.

Kepada rakan rakan taulan sekalian.maaf kerana lupa hendak MENGinformkan yang mukabuku telah di tutup. aish.susah jugak jadi orang pames ni.sume orang cari.

Jadi saya ingin membuat satu ANNOUNCMNT besar-besaran secara OFFICIAL nye disini bahawa mukabuku o fb saya telah di diactvate kn.
sebarang kesulitan boleh lah merujuk belog ini. atau jika hendak dihubungi boleh lah layari are_diebah90@y.c.

Niat di hati sebenarnye hendak saja mukabuku itu di DELETE. saya ulang DELETE. namun masih ade perasaan sayang terhadap account itu.bukan ape. kat situ lah dapat jumpe balik rakan-rakan tadika.rakan-rakan sekolah. yang dah lame terpisah. aiceh.ala-ala tempat jejak kasih gitu. (ok.stOp the crap).
cuba bayang kan.kalau account tu di delete. pasti hubungan yang baru hendak di jahit, kembali tertetas (putus).

Zaman skarang ni susah nak jumpe balik rakan-rakan lame. al maklom la. muke masing-masing pon dah berubah.bentuk fizikal lagi la brubah (macam nash tu.tetbe jadi kurus). number tepon toksah cakap la kan. sehari 2 3 kali tuka.mentang-mentang la nak dapat no baru tu murah + senang.

So amik keputusan muktamad untuk just deactvate kn.process deletion masih dalam pertimbangan. tak tahu lagi nak kasi tutop mukabuku tu sampai biler.dah bosan.sebab macm takde ape-ape pon kat situ.sebelom lagi ramai yang kecewe o saket hati o jeles o dendam o marah o bengang o tak puas hati o menyampah o meluat dengan diriku ini. . . lebih baik la mukabuku itu diTUTOP sahaja.

No comments: