Pages

12 June 2010

Nah. AMIK ni !


Kehadapan Nashrien;

Nah.amik gamba ni. khas buat nashrien yang mendesak suruh upload gamba. (>_<)
well.hope people will not salah paham dengan gamba-gamba ni (sebab gamba nash yang paling banyak).takot-takot orang ingt kakdiba dok stalk o syok kat nash. eeuww~ 















tidak semua gamba yang dapat diupload. ini kerana ade gamba yang berunsurkan adegan-adegan 18PL.hahaHA.
buat masa ni. nash save dulu yang telah diupload yeh. citer korea menggoda kakdba.
so..
i got to go bebeh !

gamba yang beradegan 18PL tu kasi thru email je la. boleh kan?
sila forwrd kan detail peribadi anda d telepon bimbit kakdba. terima kasih.

No comments: