Pages

11 June 2010

Okairi

Okairi bukan satu term name mamat yang saya minat.ni okairi slamat pulang.ala..yang bahase jepun tu (eh.wait. betol ke?)
Ok.dats not the point.

Smalam saya dan mereka went to jj.just for minom petang.(well.anak2 orang kaye mmg minom petang kat mall je) ngeh.cet!

Smalam jugak la 1st time jumpa nash yang dah about 10 bulan tak jumpa.perjumpaan kami bersama nash telah memberi impak mengejut terhadap reaksi dan minda kami. 
ini kerana . . 
Nash  A M A T KURUS

Oh Man ! Crap!
i dunno what happen to her. nak cakap this is one of the effect amik spm tak jugak.sbb kalau spm punya pasal. dah lama saya pon kurus macam 2. hahaHA.
tapi mungkin la. MUNGkin juga sbb spm. well.al maklom la. zaman-zaman millinium ni blambak budak genius-genius. agak nye sbb 2 dia jadi kurus.EXTREM STRESS.nak compete study dengan student lain.
kesian.kesian.kesian. 

orang sume pegi skola amik spm.makin naik berat badan.
dia sorng je yang makin kurus.
dah macam orang negara ketiga yang tak dapat makanan pon ade.
pilu hati tgk dia.hampir menitis kan air mata T_T

bawak la pegi jj.nak sedekah makanan kat dia.dah kurus sangat kan.
tak sdekah makanan karang complain. kate mahasiswa tak prihatin la.mahasiswa terlalu kedekut la.
ai.ai.ai
tapi bile dah sampai jj tu.

amboi.amboi.amboi.

melebih-lebih pulak dia.
sume restoran dia nak try.aiskrem mahal yang beharga 6 ringgit tu pon dia nak makan sampai dua kali.(dah la aiskrem tu kecik.sikit.mmg xbebaloi langsong.)
TAMAK betol.

p/s:citer ni sparoh je betol.sparoh lagi rekaan smate-mate. (>_<)

2 comments:

saiful aizat said...

er, kau patut ckap tadaima kan? ~_~ oh btw okaeri lol

Adibah yahaya said...

oOwh.wrong ejaan yeh.biase la budk baru blaja.
eh wait.tadaima pe? monink jugk ke?