Pages

27 July 2010

Hati yang Stocastic

.mendung yang menyelimuti diri.

Alhamdulillah tadi dengar forum dekat masjid.Ahli panel best-best blake.
Lepas forum tu aku tros pulang.sebab kolej aku jauh dari masjid.and at that time dah pukul 11.03 malam.tu pon aku pulang awal, sebab takot kene tinggal bas.

Lecturer alia offer nak hantar balik.but i refuse her offer.
I dont know why.tapi aku lagi prefer jalan kaki. even though aku tahu yang kolej aku beribu batu jauhnye dari center.

Mungkin forum tu terkesan kat aku.so aku tetbe rase emo.the exact word bukan la emo tapi rase macam nak muhasabah diri skejap.Kalau balik naik krete nanti cepat sangat sampai.and i dont want that. Aku nak amik mase pikir merenung masa depan sambil jalan pulang.lebih indah.
After a few minute of jalan.mira call and told me that they are worried about me. Niat di hati tak tak sedikit pon nak buat orang risau.aku cuma need sometime to think about something.need sometime to be alone. But i always make people worried about me. Tak kan aku nak marah pulak kat orang yang dah penat-penat risau kat aku.macam tak betol je kan.

Tapi serious.lately ni aku malas nak bukak mulut n berkate-kate.rase macam penat.aku lagi prefer diam and lihat. Hati aku gusar.aku tak tahu ape yang aku gusar and risau kan. Bila aku gelisah/gusar.aku suke berjalan. So that kegusaran mahupun kegelisahan aku tu tercicir kat jalan raye mane-mane and kene lenyek dengan kete yang lalu lalang.

.hati cepatlah kembali cerah seperti awan di langit.

3 comments:

itsme said...

lecturer aku risau kot .. sebab ko tak pesan nak p dulu .. dia siap mesej aku malam2 buta tanya pasal ko ..

Adibah yahaya said...

tidak bermaksod hendak buat lctrr kau risau.maaf.
tlg sampaikan maaf aku kpd dia ya.tidak sngaje.maaf

NEUTRONIC's said...

huhu...moge hati kamu cepatlah kembali cerah seperti awan di langit okeh..!!!