Mase cuti sem ari 2 kan kerabat ddz pegi mandi sungai.
at that tym pulak intan bawak instax.
pada tanggal ini baru dapat d tayangkan gamba-gamba tersebut.
gamba lame yang d simpan tan.smalam baru nak kasi aku scan.
capture pakai instax camera.the real gamba 100% cantek teamat.
lebih cantex tgk real dari di scan.
nampak macam gamba 10 tahun yang lalu.
gamba agak malap
.budak tudung putih tu yang paling comel skali.
gelap.tak pandai nak edit
.Maaf.
gamba yang biase nye di scan agak low quality.





5 comments:
kalo 2 gamba cm 10 tahun y dlu, cner la agknye gamba alia 10 taon akn dtg..agagaga..alia..gurau2 jew..
a'ah kn.xtepikir plak pasal 10 thn akn dtg.mmg xterbayanglah.
tp dlm gmba ni,alia nmpk kurus.
aah la..alia nmpk kurus..wahhh...hebat..!!! huhu...
ala.kamera ank kau 2 yg hebat.haha.
haha..kire sbab cam la nie alia nmpk kurus...
Post a Comment