Pages

29 August 2010

Inspired

Alhamdulillah.tadi baru lepas menjadi stalker. dan meng stalk semua orang. woHO!

tapi . .

sekarang i do realized yang ramai orang ketagih belog. fenomena berbelog ni dah macam fenomena orang addicted dengan Mcd atau bubur lambok (bagi orang-orang pure canada macam aku).

Setelah di selak-selak belog sendiri.
terasa malu lagi hina dengan belog sendiri.
tanpa mengetahui sebab-sebab rasa rendah diri.
aku mula kan journey.
mencari persoalan yang tidak pasti.

Kadang-kadang aku tertanya dalam hati
(tak kan nak tanya lecturer pulak) kenapa aku ade belog.?
10 malam aku memikirkan jawapan nye. Namun masih belom ketemu jodoh dengan jawapan tu.

Jadi aku biar persoalaan tu tergantung tanpa bertali dalam hati labi.

Bile orang tanya.
"kenapa hati labi. kenapa bukan hati kau sendiri"

lalu aku menjawab.
"hati aku dah FULL.so aku tumpang hati labi dulu. sementara nak tunggu dapat hati yang baru"


sape yang inspired aku menulis.?
sape yang mempengaruhi aku berbelog.?
sape yang menggalak kan aku menaip.?

atau aku sendiri yang terpengaruh.?

7 comments:

lisa said...

semoga kamu menemui jwpannye coz ak b4 mula blog lg dh jmpe jwpn utk diri ak..heheh

Adibah yahaya said...

goOd 4 u.
aku buat dulu sbb aku rase mcm bnyk bende nk citer.tp xde org nk dgr.

Mun said...

aku pun prasan..dulu time aku awal2 blogging tak ramai pun yg blogging, semua sebuk dgn frenster n myspace je.

tp skarang, rata2 rakyat malaysia yg perempuan n b'tudung, mesti ade blog. trend kot.

Adibah yahaya said...

cop.knp ade statemnt perempuan n b'tudng?

mayb diorng ni (temasokla aku) xtau nk becerita kat mane kot.

Gazo shori said...

ak ber blog sbb cm best~~!!:P
hahhhaha
bley bebel sowg2 ...tp klu xde owg komen xbesh jgk kn...huhu
tp y pasti ak ske stalk blog owg...jd ak nk rse dri ak y kne stalk laa kot :P
hahahha...dib sori xg utm...sbb ko exam..pape pn wish u luck...♥♥

Farah Wahida Mohd Fauzi said...

for da world ur maybe one person but maybe for one person, ur da world. muahxx.
ekeke~ kak diba i mish u.

fon ku da ilangg 11 hari. seksa.

Adibah yahaya said...

nisa.its ok dear. pas raye dtg la.

fara. i mish u so much sis.
fon ilang beli la baru.