Tatkala orang semua stay up tengok movie.
aku sebok mentelaah untuk quiz esok.
Di kala semua orang ade "feel" pulang kampong.
Aku still tak "feel" ape-ape.
Tatkala semua orang sedang bersiap mengemas untuk pulang raye.
Aku pula sebok membuat persiapan untuk menjawab quiz data struct.
Kelas telah lebih awal dibatal kan bagi pelajar-pelajar lain
Namun.. tidak bagi aku.
Kelas aku masih di teruskan seperti biasa.
Takpe. aku sabar lagi.
biar lambat.asal selamat.
p/s: aku masih lagi in "shocked" dgn kejadian di BK4 smalam.
No comments:
Post a Comment