Pages

02 September 2010

Seperti biasa

Tatkala orang semua stay up tengok movie.
aku sebok mentelaah untuk quiz esok.

Di kala semua orang ade "feel" pulang kampong.
Aku still tak "feel" ape-ape.

Tatkala semua orang sedang bersiap mengemas untuk pulang raye.
Aku pula sebok membuat persiapan untuk menjawab quiz data struct.

Kelas telah lebih awal dibatal kan bagi pelajar-pelajar lain
Namun.. tidak bagi aku.
Kelas aku masih di teruskan seperti biasa.

Takpe. aku sabar lagi.
biar lambat.asal selamat.

p/s: aku masih lagi in "shocked" dgn kejadian di BK4 smalam.

No comments: