Dah 2 minggu aku dok ngadap program ni.
sampai ari ni tak siap-siap.
jap lagi kul 11 kelas.demo.
program tak siap.
pe cerita ntah.
Smalam rujuk Dr Puteh.
dia kasi tengok buku jawapan 4 the whole program.
dah scan abih jawapan 2 masok otak.
tapi tak dapat teros buat.
sebab kene masok kelas network.
Dalam tengah kire-kire subnet IP 2.
otak ni still sedang berusaha.
ingat balik jawapan yang Dr.Puteh tunjuk 2.
Idea nak siapkn program datang tanpa henti.
Tibe-tibe diserang PHOBIA dalam kelas.
menjerit macam orang histeria.
badan begetar macam orang nampak hantu.
otak pikir nak lari je masa tu.
Sebab otak penoh dengan pekataan "lari"
habis idea-idea hilang.
jawapan yang dipakse untuk ingat tadi teros terpadam.
CIKUPANG punya Mr.L
sebab kau.aku tak siap program.
kalau aku tak dapat demo.
kau nak tanggung ke?
No comments:
Post a Comment