Belajar hidup Sendiri sebab akhirnya akan Sendiri
muka lepas aku smoke.woh!:Pthnx diba.aku ada masa hebat bersama kamu.okeh, sila translate ini kpd english ye.:P
hidop tidak ceria tanpa alisya(betol ke eje name dia camni)alisya pengganti mun ari 2.irna.lady gaga skaleh!.haha.
heh, btol la tu eja. tp mun ngan alisya xeh betembung, bikin gaduh nnt.apa2 pn, mun xde, skn sama gak T,T
Post a Comment
3 comments:
muka lepas aku smoke.woh!
:P
thnx diba.aku ada masa hebat bersama kamu.okeh, sila translate ini kpd english ye.:P
hidop tidak ceria tanpa alisya(betol ke eje name dia camni)
alisya pengganti mun ari 2.
irna.lady gaga skaleh!.haha.
heh, btol la tu eja. tp mun ngan alisya xeh betembung, bikin gaduh nnt.apa2 pn, mun xde, skn sama gak T,T
Post a Comment