last week punya hari
saya didaftarkan secara paksa untuk menghadirkan diri ke Kursus Perkahwinan
*naseb baik pakse pi kursus kahwin.bukan kene paksa kahwin
1st emotion kene pegi kursus kahwin was really bad.
malas giler nak pegi.
tapi sampai-sampai je sane.
wOW!
tak rase langsung macam pegi kursus kahwin.rase macam pegi kursus kat skolah-skolah dulu.
best la jugak kursus tu.
slek tak de pasangan jek.
orang lain sume hadir berpasang-pasangan.
namun tidak bagi saya yang single mingle.
saya pegi ditemani kakak
naseb baik ustaz/ustazah tu tak tanya.
"yang mana pasangan awak"
tak kan saya nak tunjuk kakak saya pulak kan.yang berjantinakan perempuan
nanti diorang ingat saya ni songsang pulak.haa sudayh.
kursus kahwin tu memang superb la.
dari awal sampai habis gelak memang tak kan stop punye.
tapi segala input yang diberi amat bermakna.
kursus kahwin dah setel.
tinggal nak cari calon je.
pastu boleh kahwin dah.
hehehe.
2 comments:
heheh~ <33
u make it sound soo fun!
nk p jugak!
its not just sound fun. But Its really fun. Kalau ade yg free dah lame pegi bnyk kali.hehe.
Post a Comment