Chines new year dah dekat.
tarikh wedding kak long pon dah dekat.
rase cuak pulak.
sebab nanti kaklong dah takde.
dah tak boleh nak gadoh2 lagi.
tak boleh nak mintak dia blanje lagi.
pas ni saya la yang jadi kaklong.
adoi. begande tanggung jawab.
tapi nak buat macam mane
tak kan nak halang kak long kawen.
bukan tak happy dia nak kawen.
happy tu happy la jugak.
tapi sedih tu tak boleh lari.
sekarang tengah buntu.
tak tau nak beli hadiah ape untuk wedding dia.
adoi..
kalau banyak duit.sedap sikit bebelanje.
4 comments:
congrats!!... xdpt la g wedding kakak ko ceni..T_T
xpe, insyaAllah wedding ko aku g :P
thank u irna.
ko buat video spesel utk kak long ko. so nanti bole la die tgk adik die yg suke gado ngn die time die bosan2 nanti.
aku ade tepikir jgk nk buat ala2 mcm documentary kn. tp kne curi tym. dah la laptop ni ske buat hal. idea kau mmg bernas.
Post a Comment